شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۱۰:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۱ ساعت ۱۴:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

قروه؛

شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه

ظهر امروز چهارشنبه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سال به ریاست «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان قروه با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای این جلسه با محوریت بازگشایی مدارس و ارائه گزارش درباره عملکرد آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ و عملکرد دانش آموزان شهرستان در المپیاد های مختلف کشوری و استانی و نیز در خصوص سرویس حمل و نقل مدارس در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان قروه برگزار گردید.

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه

✅ ظهر امروز چهارشنبه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش سال به ریاست «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان قروه با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس دفتر امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای این جلسه با محوریت بازگشایی مدارس و ارائه گزارش درباره عملکرد آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ و عملکرد دانش آموزان شهرستان در المپیاد های مختلف کشوری و استانی و نیز در خصوص سرویس حمل و نقل مدارس در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان قروه برگزار گردید.

? مهندس فعله گری در این جلسه با اشاره به نزول و افول ویروس منحوس کرونا در شهرستان اظهار داشت:
کرونا بیشترین آسیب های خود را به آموزش و پرورش و وضعیت تحصیلی کشور وارد نمود و در راستای این خسارات از الان آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین در قبال جبران بسته شدن مدارس در این دو ساله را دارند.

?فرماندار شهرستان در ادامه افزود: باید از نوشتن مصوبات زیاد و فرسایشی در یک جلسه جلوگیری کرد و پیگیری مصوبات در مقابل تعداد کم مصوبه بازدهی بیشتری دارد پس در همین راستا شخصی را برای پیگیری مصوبات جلسات آموزش و پرورش تعیین کنید.

? مهندس فعله گری در ادامه به پتانسیل های شهرستان پرداخت و اشاره نمود:
معادن در اولویت ظرفیت و پتانسیل های شهرستان است و باید آن هارا پای کار آورد.

? فرماندار قروه در ادامه افزود: همه ی ما باید بدنبال نقد سازنده برویم و مدیران انتقاد پذیر باشند که انتقاد راهکار گشایش مشکل هاست.

? در پایان مهندس خلیل فعله گری به نابسامانی های حوزه تاکسیرانی اشاره نمود و بیان کرد:
ما در مقابل هر بی قانونی تعارفی با کسی نداریم و بلافاصله برخورد می کنیم و قانون ملاک اول ماست بنابراین قانون همان نرخ اولیه است و باید همه تابع باشند.

————-
? چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱

————
?روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه
https://t.me/Farmandari_ghorveh