جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۴:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۳۱ ساعت ۱۸:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان؛

بازدید از مراکز فنی و حرفه ای شهرستان قروه

صبح امروز «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان قروه و با حضور «فردین وکیلی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان و همراهانشان از مراکز فنی و حرفه ای شهرستان قروه بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه ،  «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان قروه و با حضور «فردین وکیلی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان و همراهانشان از مراکز فنی و حرفه ای شهرستان قروه بازدید بعمل آوردند.

? در ابتدا مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با فرماندار شهرستان دیدار نمودند.

? مهندس فعله گری فرماندار شهرستان در این دیدار گفت:
مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران، خواهران و آموزشگاه های آزاد شهرستان قروه در همراهی و همدلی آنها به عنوان یکی از متولیان اصلی آموزش مهارت ها در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت ، خدمات و کشاورزی و ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی دارند و یک برنامه ریزی اصولی و پایدار را می طلبد و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دو پیامد اساسی و ارزشمند آن خواهد بود.

?? در ادامه «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای گنجی در حوزه طراحی و دوخت واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی در قروه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

? سپس فرماندار شهرستان با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان از کارگاه تولیدی حمایتی و صنایع دستی انجمن دفاع از حقوق معلولین باران شهرستان قروه، مرکز جوار کارگاهی تعاونی تلاشگران، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای عترت و کارگاه طراحی دوخت شهر سریش آباد و نیز از قسمت های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قروه بازدید بعمل آوردند.

? در پایان نیز از مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قروه با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر بعمل آمد.