پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۵:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۳۱ ساعت ۱۸:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان قروه؛

در جلسه شورای اداری بخش سریش آباد حضور پیدا کرد

این نشست به ریاست «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان قروه و با حضور سرپرست بخشداری سریش آباد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس اداره صمت، رئیس اداره منابع آب شهرستان، رئیس اداره بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک شهرستان قروه و اعضای شورای اداری بخش و دهیاران بخش سریش آباد با محوریت بررسی مشکلات و مسائل مختلف، بیان موضوعات و مشکلات از زبان رئیس شورای بخش، نماینده دهیاران، رئیس شورای شهر سریش آباد و شهردار در خصوص مشکلات حوزه شهری و روستایی مانند مشکلات کشاورزی، چاه های آبی، جاده های روستایی ، جاده های دسترسی به معادن، مشکلات ورزشی و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش منطقه سریش آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قروه، این نشست به ریاست «خلیل فعله گری» سرپرست فرمانداری شهرستان قروه و با حضور سرپرست بخشداری سریش آباد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس اداره صمت، رئیس اداره منابع آب شهرستان، رئیس اداره بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک شهرستان قروه و اعضای شورای اداری بخش و دهیاران بخش سریش آباد با محوریت بررسی مشکلات و مسائل مختلف، بیان موضوعات و مشکلات از زبان رئیس شورای بخش، نماینده دهیاران، رئیس شورای شهر سریش آباد و شهردار در خصوص مشکلات حوزه شهری و روستایی مانند مشکلات کشاورزی، چاه های آبی، جاده های روستایی ، جاده های دسترسی به معادن، مشکلات ورزشی و مشکلات حوزه بهداشت و درمان در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش منطقه سریش آباد برگزار گردید.

? مهندس فعله گری در این جلسه به اهمیت موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پرداخت و فرمود: این طرح یکی از مهم ترین اقدامات نظام در حوزه اقتصادی می باشد که در دولت دکتر رییسی صورت گرفته است و تمامی دهیاران موظف به آگاهی سازی این طرح در روستا ها می باشند.

? در ادامه به جراحی اقتصادی کشور اشاره نمود و گفت : این طرح به نفع قشر ضعیف جامعه می باشد و یارانه هایی که در مرز های کشور از بین می رفت الان در جیب مردم قرار می گیرد.

?وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین فرمود: باید تمامی خدمات نظام اسلامی را عنوان کرد و نباید از خدمات نظام در تمامی دولت ها غافل شد.

? در پایان نیز مهندس فعله گری با بیان مشکلات و مسائلی که در طول جلسه عنوان گردید از مدیران برای پاسخگویی به تمامی آن ها درخواست کرد.

? در این نشست مقرر گردید: که اداره منابع آب شهرستان نسبت به تامین آب استادیوم ورزشی و فضای سبز شهر سریش آباد در طول ۷۵ روز آینده اقدام نماید.

? مقرر گردید که حوزه مشکلات بهداشت و درمان بصورت کتبی به فرماندار اعلام و در اسرع وقت پیگیری گردد.

? طی تماس تلفنی فرماندار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان مقرر گردید : که پیست دوومیدانی استادیوم ورزشی سریش آباد در سال جاری در راستای بودجه تعمیرات احیا و آماده گردد.