سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۰۰:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۸ ساعت ۰۳:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

نشست ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت شهرستان قروه

نشست ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت شهرستان قروه

? نشست ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت شهرستان قروه

✅ این نشست به ریاست «خلیل فعله گری» فرماندار شهرستان قروه و با حضور معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با محوریت هماهنگی دستگاه ها و ادارات در خصوص برگزاری هفته دولت و ارائه پروژه های قابل افتتاح در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان قروه برگزار گردید.

 

? مهندس فعله گری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و نیز محکومیت بیانیه صادر شده توسط سران فتنه ۸۸ بیان کردند : خط قرمز مردم شهدا می باشند و این افراد اوج حقارت خود را با توهین ها نشان دادند و خدا نشناسانه صحبت هایی را کردند که عاقبتی جز جهنم نخواهند داشت.

? فرماندار شهرستان در ادامه به برنامه های هفته دولت در شهرستان اشاره کردند و فرمودند: هفته دولت فرصت مناسب برای ارائه دستاورد های انقلاب و نظام است و نباید از بیان آن ها غافل شد.

? وی فرمودند: در شهرستان قروه علیرغم کمبود اعتبارات اقدام های ارزشمند و بسیار خوبی صورت گرفته که نیاز است این دستاورد ها برای ایجاد امید و پویایی مردم بازگو شود.

? در ادامه این نشست روئسای ادارات پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را ارائه دادند و مقرر گردید که سریعا لیست آنان را به ستاد فرمانداری ارسال فرمایند و در ادامه نیز در راستای تبیین دستاورد های دولت از ظرفیت فضای مجازی کانال ها در اجرای برنامه بهره گیری مطلوب بعمل آید.
—————–
? مرداد ماه ۱۴۰۱

—————-