شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۱۹:۳۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۱۱ ساعت ۱۶:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

نشست شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری آزمون سراسری برگزار شد

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه به ریاست فرماندار قروه و با محوریت موضوع برگزاری کنکور در شهرستان صبح چهارم تیرماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

✅نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه به ریاست فرماندار قروه و با محوریت موضوع برگزاری کنکور در شهرستان صبح چهارم تیرماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

?این نشست به ریاست “خلیل فعله گری” فرماندار قروه و با حضور “جعفر عبدالملکی” رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و روسای برخی دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
بررسی شرایط برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری و هماهنگی ادارات جهت تلاش برای بهبود شرایط آزمون داوطلبان از مهم ترین موضوعات این نشست بود.
در ابتدا عبدالملکی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان شهرستان به نسبت کشور، خاطر نشان کرد که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته تمامی آزمون های در همه ی گروه های آزمایشی در شیفت صبح برگزار خواهند شد. وی بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان را به ترتیب مربوط به رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک دانست و پیش بینی کرد با توجه به اقدامات صورت گرفته، آزمون سراسری در شرایط مطلوبی برگزار گردد.
فعله گری فرماندار شهرستان قروه نیز با مهم دانستن ایجاد شرایط مساعد آزمون برای داوطلبان، از تمامی دستگاه های درگیر در این موضوع خواست تا با جدید به وظایف خود عمل کنند. وی با توجه با فراگیری بیماری وبا در سطح کشور، توجه به شرایط بهداشتی حوزه های برگزاری آزمون را بسیار مهم دانست و جهت هماهنگی های بهتر، بازدید از محل های برگزاری آزمون در چند روز آینده و پیش از برگزاری کنکور را از برنامه های خود عنوان کرد.

ارائه ی فعالیت های تابستانی و برنامه های اوقات فراغت، وضعیت ساخت مدارس در دست احداث و جلب مشارکت های مردمی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.