شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۸:۰۸:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۸ ساعت ۲۳:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

نشست اتاق فکر سرمایه گذاری شهرستان قروه کلید خورد

جلسه اتاق فکر سرمایه گذاری شهرستان قروه به ریاست "مهندس خلیل فعله گری" و با حضور ادارات درگیر مسائل مرتبط با موضوع تولید در شهرستان برگزار شد.

✅جلسه اتاق فکر سرمایه گذاری شهرستان قروه به ریاست “مهندس خلیل فعله گری” و با حضور ادارات درگیر مسائل مرتبط با موضوع تولید در شهرستان برگزار شد.

?این اتاق فکر که چندی است به درخواست و تاکید فرماندار قروه و با محوریت جذب سرمایه گذار و اجرای طرح های تولیدی در سطح شهرستان تشکیل شده در تلاش است تا تعامل بین ادارات مرتبط در این حوزه را جهت تسریع امر فعالیت های تولیدی اجرا نماید.
در این جلسه ابتدا فرماندار به بررسی طرح های پیشران اقتصادی پرداخت و خواستار جذب ایده های متفاوت و انتخاب و اجرای طرح های برتر و قابل اجرا شدند. مهندس فعله گری ضمن لزوم توجه به ایجاد طرح های جدید سرمایه گذاری، به حرکت درآوردن و احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل را از مهم ترین برنامه های این اتاق فکر دانستند. ایشان همچنین مجددا به روسای ادارات متذکر شدند که جهت حل مشکلات برخی طرح ها، نیاز به پیگیری های جدی از طریق اداره کل مربوطه در استان می باشد.
مشکل زمین جهت ایجاد واحدهای تولیدی، سرمایه گذاری جهت تولید چوب از طریق گسترش باغات، و بررسی موضوع جذب سرمایه گذار از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

?۸ مردادماه ۱۴۰۱