شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۳۰:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۲ ساعت ۰۲:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

نشست گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

نشست گرامیداشت روز خبرنگار به ریاست "مهندس خلیل فعله گری" فرماندار شهرستان قروه و با حضور "کمال قادری" معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و خبرنگاران رسمی سطح شهرستان برگزار شد.

✅نشست گرامیداشت روز خبرنگار به ریاست “مهندس خلیل فعله گری” فرماندار شهرستان قروه و با حضور “کمال قادری” معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و خبرنگاران رسمی سطح شهرستان برگزار شد.

?در این دیدار ابتدا خبرنگاران شهرستان از مشکلات و مسائل مربوط به حیطه ی کاری خود سخن گفتند که مهم ترین آنان امنیت شغلی، وضعیت معیشتی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز، فضای مجازی و نکات مثبت و منفی آن، نقد پذیری مسئولان، بالا بردن سواد رسانه ای در ابعاد گسترده تر، بیمه خبرنگاران، اهمیت به حفظ جایگاه مقدس خبرنگاری، مسکن خبرنگاران، فرصت بازگویی مشکلات در جلسه شورای اداری و…بود.

?فرماندار شهرستان قروه ضمن قبول مشکلات خبرنگاران بیان کردند موارد گفته شده به زودی در نشستی با حضور برخی مدیران کل مرتبط با موضوع رسانه و خبرنگاران در قروه برگزار خواهد شد و این موضوعات به صورت حضوری و چهره به چهره پیگیری خواهد شد.

?مقرر شد نمایندگان خبرنگاران شهرستان به زودی در جلسه شورای اداری فرصت بیان دغدغه های خود را در برابر مدیران ادارات داشته باشند و مشکلات خود را بازگو نمایند.

?مهندس فعله گری موضوع تهدید خبرنگاران را قابل پیگیری و احترام به جایگاه این افراد از سوی مسئولان را ضروری دانست.

?در پایان از خبرنگاران فعال و رسمی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

?۱۹ مردادماه ۱۴۰۱

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه
https://t.me/Farmandari_ghorveh