پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۰۹:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۸ ساعت ۰۳:۵۴
لینک کوتاه مطلب:

نشست شناسایی و بررسی فقر مطلق شهرستان برگزار شد

✅نشست شناسایی و بررسی عوامل فقر مطلق شهرستان قروه به ریاست "کمال قادری" معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، "محمد یاره" معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای برخی ادارات و نمایندگان سمن ها و مراکز خیریه ی شهرستان برگزار شد.

✅نشست شناسایی و بررسی عوامل فقر مطلق شهرستان قروه به ریاست “کمال قادری” معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، “محمد یاره” معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای برخی ادارات و نمایندگان سمن ها و مراکز خیریه ی شهرستان برگزار شد.

?در این جلسه قادری ضمن تاکید بر ایجاد سامانه ای یکپارچه و بانک اطلاعاتی جامع، جهت شناسایی حمایت بگیران و خدمات دریافتی آنان، از مدیران نهادهای حمایتی شهرستان خواست تا در مورد این موضوع تعامل و هماهنگی بیشتری را جهت شفافیت در ارائه ی خدمات به نیازمندان داشته باشند.

?معاون فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران دستگاه های حمایتی شهرستان درخواست کرد تا نیازمندان واجد شرایط که تنها به دلایل دریافت تسهیلات یا برخی کمک های موردی از چرخه ی حمایت این نهادها خارج شده اند را بر اساس موارد قانونی مجددا به این چرخه بازگردانند.

? معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه گفت که تمام تلاش بر این است که بتوان حداقل ها را برای افراد نیازمند و واجد شرایط فراهم نماییم و مهم ترین مسئله در این موضوع شناسایی افراد واجد شرایط است و به همین دلیل نیازمند کمک سمن ها و موسسات خیریه در این راه می باشیم. وی همچنین بر ایجاد اعتماد و هماهنگی بیشتر بین نهادهای حمایتی دولتی و موسسات خیریه تاکید نمود.

 

?۲۶ مردادماه ۱۴۰۱
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه