شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۱۵:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۹ ساعت ۰۳:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

نشست هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست "مهندس خلیل فعله گری" فرماندار شهرستان قروه و با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

✅نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست “مهندس خلیل فعله گری” فرماندار شهرستان قروه و با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

?در این نشست ابتدا موضوع گرمخانه ی شهرستان با اولویت بررسی شد و فرماندار با تاکید بر نیاز ویژه قروه به چنین مکانی از دستگاه های متولی درخواست کرد در اسرع وقت مکان گرمخانه شهرستان را مشخص و راه اندازی نمایند.

?فرماندار شهرستان قروه همچنین از دانشگاه ها، و ادارات متولی امور فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش خواست در حوزه ی فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر فعالیت های خود را برجسته تر نمایند.

?در بخش بعدی این نشست”خسرو عزتی” شهردار قروه با بیان اینکه مکانی را در سطح شهر جهت ایجاد گرمخانه در نظر گرفته ایم، گفت که به زودی جهت راه اندازی این مکان اقدام خواهیم کرد.
همچنین اداره بهزیستی قروه موظف شد تمهیدات لازم را برای اجرای ضوابط قانونی در این مکان انجام داده و فرمانداری قروه نیز بر این فعالیت ها نظارت نماید.

?در بخش بعدی برخی از ادارات فعالیت های انجام شده ی خود را در هفته مبارزه با مواد مخدر شرح دادند.

?وضعیت قلیان سراهای فاقد مجوز، بررسی کمپ های ترک اعتیاد شهرستان، شناسایی اشخاص و اماکن توزیع مواد مخدر و…از دیگر موارد ذکر شده در این نشست بود.

?۲۶ مردادماه ۱۴۰۱
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه