جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۹:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۳ ساعت ۱۵:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان

عدالت در تخصیص زمین‌ رعایت شود

اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای مسکن استان کردستان که به بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه اختصاص داشت: ?تلاش‌های بسيار زیادی صورت گرفت تا مشکل تخصیص زمین حل شود و خوشبختانه امروز شاهد هستیم که مشکلات این بخش پایان یافته و رضایتمندی نسبی در این رابطه شکل گرفته است.

?برطرف شدن مشکل تامین زمین در شهرستان قروه
?عدالت در تخصیص زمین‌ رعایت شود

▫️استاندار کردستان ضمن اعلام تامین زمین در شهرستان قروه برای همه متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن، خواستار رعایت عدالت در تخصیص‌ کیفی زمین‌ به متقاضیان شد.

اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای مسکن استان کردستان که به بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه اختصاص داشت:

?تلاش‌های بسيار زیادی صورت گرفت تا مشکل تخصیص زمین حل شود و خوشبختانه امروز شاهد هستیم که مشکلات این بخش پایان یافته و رضایتمندی نسبی در این رابطه شکل گرفته است.

?بعد از تامین زمین لازم است که در حوزه اجرا نیز کارها به شیوه‌ای موثر پیش برود تا بتوانیم مطابق برنامه پیش بینی شده اقدام و حرکت ‌کنیم.

? تدابیر باید به نحوی اتخاذ شود که هیچ یک از متقاضیان احساس نکنند در حق آنان اجحافی صورت گرفته است‌ و اولویت با اشخاصی باشد که قبلا واریز وجه انجام داده‌اند.

?جهت ایجاد امید در مردم کارهای که انجام گرفته به خوبی اطلاع رسانی شود، چرا که این مهم باعث ایجاد انگیزه در متقاضيان برای جدیت در پیگیری طرح نهضت ملی مسکن است.