سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۷:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۱ ساعت ۱۲:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

همایش طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر برگزار شد

همایش طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه. با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار قروه، اعضای شورای تامین و طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر ادارات و نهاد های انقلابی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قروه برگزار شد.

✅همایش طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه. با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار قروه، اعضای شورای تامین و طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر ادارات و نهاد های انقلابی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قروه برگزار شد.
عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در ابتدا با بیان مصادیق تاریخی امربه معروف و نهی از منکر در اسلام، رعایت این موضوع را یک “اصل” دانست و بیان کرد که گستردگی این امر باید همه ی آحاد جامعه را شامل گردد. ایشان ضمن اهمیت موضوع تذکر لسانی خاطرنشان کردند که این فریضه نباید مورد غفلت قرار گیرد و هرکس باید خود طلایه دار امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان باشد.
در ادامه مهندس خلیل فعله گری خطاب به مدیران شهرستان گفت که فریضه ی امربه معروف و نهی از منکر را جزو مهم ترین ارکان کاری خود بدانند. وی خاطر نشان کرد اصلاح جامعه از هر نوع نقص با امربه معروف و نهی از منکر امکان پذیر خواهد بود به همین علت این موضوع همواره مورد تاکید مکتب اسلام و مسلمین قرار گرفته است.
در پایان از طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر شهرستان تقدیر به عمل آمد.

?دهم مردادماه ۱۴۰۱